Skip to content

חתונה ביוון - כריתים

טקסי חתונה ביוון מתקיימים בכרתים, בעיר אגיוס ניקולאוס.

כרתים הוא הגדול מבין איי יוון, הממוקם כמעט 1000 ק"מ מישראל. שעתיים של טיסה נוחה ישירות לכרתים, ותמצאו את עצמכם באחד האיים המדהימים של התיכון.

כאן כל אחד ימצא משהו מיוחד עבור עצמו: חובבי חופשות חוף – מלונות יוקרה וחופים עם חול לבן, חובבי תיירות פעילה יותר – שבילי הרים, גאיות ואגמים ציוריים, קניונים ומערות נטיפים. ומי שרוצה להצטרף להיסטוריה העתיקה – ארמון קנוסוס האגדי של המינואים הקדומים (זכורים את המיתוסים על מבוך המינוטאור, הגיבור היווני תזאוס והחוט המנחה של אריאדנה), המוזיאון הארכיאולוגי בהרקליון והעתיק מבצרים של מאות שנים שונות.

וכמובן, יש הרבה מעדנים מקומיים שונים לאניני טעם: שמן זית ויין נפלאים, גבינות ופירות מקומיים, מעדני ים וקפה מקומי. המקום הפופולרי ביותר לסעוד בכרתים הוא לא מסעדת גורמה עם כוכבי מישלן, אלא טברנה משפחתית עם אוכל פשוט אך טבעי וטעים (ו- שימו לב! – מנות ענקיות). כאן לא רק תשבעו, אלא גם תכירו את ריקודי הסירטאקי המקומיים המסורתיים ו"ריקוד עם מצלתיים".

העיר אגיוס ניקולאוס היא בירת האזור המזרחי של לאסיתי. הוא נחשב לאחד מאתרי הנופש וחתונות הטובים ביותר ביוון . המלונות המפוארים ביותר והחופים היפים נמצאים כאן.

מצד אחד, אגיוס ניקולאוס נמצאת במרחק של 50 ק"מ בלבד משדה התעופה הגדול ביותר באי, ומצד שני, זה רק 130 ק"מ מכאן לאי סנטוריני, באמצעות מעבורת מהירה, אתם יכולים לבקר בו במהלך טיול יום אחד.

מסמכים הנדרשים:

  1. דרכונים בתוקף
  2. תעודות לידה
  3. תעודת גירושין/פטירה
  4. תמצית רישום מורחבת (תוקף של 6 חודשים) – לקחת במשרד הפנים (לישראלים)
  5. תעודת מצב משפחתי (לאזרחי מדינות אחרות)
  6. תעודת זהות פנימי (לאזרחי מדינות אחרות)
  7. תעודת שינוי שם/שם משפחה