Skip to content

חתונה בצ'כיה

טקס החתונה שלכם בצ'כיה יהיה אגדה קסומה שהתגשמה.

מדינה עם מסורת בת מאות שנים, הממוקמת ממש במרכז אירופה, צ'כיה עשירה באמנות אדריכלית. טירות מענגות מתקופות היסטוריות שונות, ארמונות שמדהימים בפארם, גנים ופארקים שהם נס מעשה ידי אדם באוויר הפתוח – כל אחד מהמקומות הללו יכול להפוך לתפאורה ציורית ומרהיבה לטקס חתונה בלתי נשכח.

טקס חוץ בחו"ל הוא דוגמה נפלאה לאיך אגדה מתגשמת!

זוגות שאין להם אפשרות או רצון לרשום נישואין דתיים רשמיים בישראל יכולים לארגן חתונה בחו"ל.

כאשר מתחתנים בחו"ל, בניגוד לנסיעות רגילות, הזוג הטרי יצטרכו לשים לב יותר להכנת המסמכים הדרושים. זה טבעי, שכן הטקס הוא רשמי וכרוך בקיום הליכים משפטיים מסוימים. הסוכנות שלנו תשתלט לחלוטין על הפן האופיציאלי, ולבני הזוג ישאר רק להנות מההרפתקה.

מה הדבר הכי טוב בחתונות בחו"ל? מצד אחד, הטקסים נערכים במסורת הלאומית של המדינה המארחת, ומצד שני נלקחות בחשבון העדפות אישיות של כל זוג ככל שניתן. זה מאפשר לכם תמיד לארגן משהו באמת בלתי נשכח ומדהים.

אנו מבינים שחתונה, בין אם רשמית ובין אם סמלית, היא אירוע חשוב בחיי הזוגיות. ואנחנו מוכנים לקחת בחשבון את כל משאלותיהם של הזוג הטרי, עד לפרטים הקטנים ביותר.

הרפובליקה הצ'כית טובה מבחינת חוסר העונתיות שלה – ארמונות וטירות עתיקות, כמו גם פארקים ונופים פנורמיים של "פראג המוזהבת" הם רקע נפלא לצילומי חתונה מרשימים. אולי הפארקים ציוריים יותר בקיץ, אבל בעונה הקרה תיהנו מהמטבח הצ'כי. חשובה גם במקרה זה ההזדמנות לשלב חגיגת חתונה עם טיול רומנטי למרכז אירופה.

כל חתונה בצ'כיה, מאורגנת ונערכת על ידינו, היא מיוחדת ואינדיבידואלית. לא משנה אם אנחנו מדברים על אירוע רחב היקף עם מאות אורחים ותקציב מרשים או אירוע משפחתי מפנק, כל חתונה היא עולם מיוחד עבורנו.

אם לא מצאתם את מקום החתונה של "החלומות שלכם" באתר שלנו, אל תתיאשו. פשוט פנו אלינו, ובהתבסס על הרעיונות והרצונות שלכם, נציע לכם אפשרויות למקומות לחתונה שיעניקו לכם השראה ויטבלו אתכם באווירת האירועה כבר בשלב ההכנה לחתונה שלכם בצ'כיה.

סוג מקום החתונה המועדף עליך

  • טקס חתונה בבית העירייה, ללא תוספת תשלום ליציאת רב טקסים

אם אתם מתכוונים לקיים את הטקס בצורה חסכונית ומהירה ככל האפשר, אז כדאי לשקול את האפשרות לעשות את נישואיכם ישירות בבית העירייה/רטושה.

  • טקס חתונה בפראג

אנשים רבים חולמים לערוך טקס חתונה בפראג, כי העיר הזו נראית כמו אגדה אמיתית מימי הביניים. יש הרבה מיקומים שונים לחתונה בפראג. ישנם מספר רטושות, גנים וטירות. לא משנה באיזה מיקום תבחרו בפראג להתחתן, הרקע לתמונות שלכם תהיה פראג היפה מימי הביניים במלוא הדרה בכל עת של השנה.

  • טקס חתונה בטירה

אם אתם חולמים לערוך טקס חתונה בטירה, כדאי לקחת בחשבון את נוכחותן של עלויות נוספות: יציאתו של רב טקסים, דמי שכירות המקום, העיצוב המינימלי שלו. עם זאת, ההוצאות שלכם יוחזרו על ידי הרשמים המדהימים של הטקס במקום ציורי ורומנטי, וצילומים מקצועיים יעזרו לשמר את הזיכרונות הללו לכל החיים.

בכל מקרה, הסוכן המנוסה שלנו יעזור לכם לתכנן את כל ההיבטים הללו של טקס החתונה שלכם.

מה צריך כדי לערוך חתונה בצ'כיה?

בצ'כיה תמצאו מגוון רחב של מקומות לחתונה. אם אתם אוהבים טקס רומנטי בסגנון של ימי הביניים, כדאי לכם לשקול מספר אפשרויות למקומות בפראג. אם תחליטו להגביל את עצמכם לאופציה חסכונית, בחרו בטקס בין אחד מבתי העירייה המקומיים, במיוחד מכיוון שהם בדרך כלל ממוקמים בבניינים עתיקים מעניינים. ואם אתם חולמים להרגיש את עצמכם כמשתתפים באירועים עתיקים, לחוות את הרומנטיקה של ימי הביניים, ארגנו את החתונה שלכם באחת מהטירות של הרפובליקה הצ'כית.

חתונה בצ'כיה יש להזמין לא יאוחר מחודשיים לפני התאריך הרצוי. ואם אתם מתכננים חתונה בטירה או באחד המקומות הפופולריים, אז לפעמים כדאי להזמין שנה מראש. בנוסף להגשת מסמכים לעירייה עצמה, שאנו עושים עבורכם, וקבלת אישור על מסמכים, צריך להספיק גם לאמת את כל המסמכים הדרושים ולאשר נוטריונית, מה שגם לוקח זמן. אישור מסמכים ותרגומם משולמים בנפרד בהתאם לחבילת המסמכים שלכם ולמועדים לפני מועד החתונה. יש לנו גם שירות הכנת מסמכים אקספרס בזמן קצר במיוחד בתוספת תשלום. כאשר המסמכים יהיו מוכנים, נשלח אותם לצ'כיה להצגתם בעירייה על ידי סוכנו. ללא המסמכים המקוריים, החתונה לא תתקיים.
כדי לקבל רישיון נישואין בצ'כיה, יהיה עליך גם לבקר את העירייה והמשטרה באופן אישי מספר ימים לפני מועד הטקס.
במהלך ביקורך בעירייה ובמשטרה בצ'כיה ילווה אותך הסוכן שלנו אשר ינהל את התהליך, ובמקרה של שאלות או מצבים בלתי צפויים יפתור אותן.

ככל שתקדימו להזמין את החתונה שלכם איתנו, כך גדל הסיכוי שתקבלו בדיוק את התנאים והשירותים המתאימים לכם ביותר. למשל, התאריך שהכי מתאים לכם או לצלם שאתם אוהבים. יש לנו מבחר גדול של ספקים המתאימים לטעמים ותקציבים שונים.

אפשר להזמין חתונה בסוכנות שלנו אונליין. במקרה זה, אינכם צריכים להגיע פיזית לפגישה היא תתקיים באמצעות אחד מאמצעי התקשורת לבחירתכם. ניתן לשלוח מסמכים מקוריים והסכם חתום בדואר.

טקס חתונה בצ'כיה נמשך כ-20 דקות. החלק הרשמי של הטקס אינו נתון לשינוי. בנוסף לרב הטקסים, יפעל גם מתורגמן של בית המשפט, שעל פי החוק הצ'כי יתרגם עבורכם את הטקס בשפת מקום הולדתכם או אזרחותכם. תתבקשו לומר כן כשישאלו אם אתם מסכימים להתחתן. אם תרצו להוסיף משהו אישי משלכם (נדרים, שבירת כוס, טקס חול וכו'), תוכלו לעשות זאת לאחר החלק הרשמי.

קבלת תעודת נישואין, כולל אפוסטיל ותרגומה תוך 3 חודשים.

אם הזמנתם צילומים, החומר יתקבל תוך 3 עד 5 חודשים ממועד הצילום.

לאחר קבלת תעודת הנישואין, כדי לרשום את הנישואין במדינתכם, עליכם להגיש אותה לרשויות המתאימות שהוקמו על ידי ארצכם או לשגרירות ארצכם אם אינכם נמצאים בשטחה.
עד שלא הגשתם תעודת נישואין, כלומר לא הצהרת על קיומה, אינכם נחשבים לנשואים. אי הצגת תעודת נישואין בתוך תקופה מסוימת (תלוי במדינה) מהווה עבירה על החוק.

בסגירת חתונה דרך חברתנו, אתם מבטיחים לעצמכם ביטחון מלא בהתנהלות של החלק הרשמי, וגם תהיה לכם הזדמנות לקשט את היום הזה בשירותים מכל סוג בהתאם לתקציב שלכם.

אנחנו מארגנים גם חתונות קטנות עם רישום בלבד וגם חתונות גדולות עם משתה, נסיעות, טיולים, כרטיסים ובתי מלון.

חבילות החתונה שלנו מותאמות אישית לכל זוג ואנחנו תמיד נעשה כמיטב יכולתנו כדי שהיום המיוחד שלכם יהיה ייחודי ומדהים כמו שתמיד חלמתם עליו.

תן לנו להיות המדריך שלכם לעולם שבו יוקרה פוגשת שלמות.


מסמכים הנדרשים לחתונה בצ'כיה:

  1. דרכונים בתוקף
  2. תעודות לידה
  3. תעודת מצב משפחתי, כלומר אם הוא/היא רווק/ה, גרוש/ה או אלמנ/ה, שהונפקה על ידי גוף רשמי במדינתו/ה. (לישראלים תמצית רישום)
    • התעודה הנ"ל תקפה למשך 6 חודשים ממועד ההנפקה.
    • כמו כן, יש צורך לאמת את תעודת המצב המשפחתי. הצורה הטובה ביותר של לגליזציה היא חותמת אפוסטיל אם ארצם חתמה על "אמנת האג לביטול הדרישות ללגליזציה של מסמכים ציבוריים זרים מ-5 באוקטובר 1961". אחרת, הוא/היא יצטרכו לפנות לרשות הרשמית של מדינתו/ה לקבלת הלגליזציה הדרושה.
  4. מסמך הגירושין המקורי, במקרה של גרוש/ה, המעיד כי הגירושין הם סופיים ואינם ניתנים לערעור, חתום, חותמת ולגליזציה כדין.
  5. תעודת פטירה של בן/בת הזוג, במקרה שהיה/תה נשוי/ה, אך בן/בת זוג נפטר/ה. האישור חייב להיות אחרי לגליזציה.
  6. תעודת שינוי שם/שם משפחה.